20°C
Powered by Dark Sky

11.08.2019 / 17:23 Zanimljivosti - 28. avgusta,

Asteroid veličine Keopsove piramide uskoro proleće pored Zemlje

Foto: Ilustracija - Vijesti.ba

Izgleda da će ovaj avgust biti mjesec ispunjen letovima asteroida u blizini Zemlje. Prije samo nekoliko dana iz NASA je saopšteno da će ogromno nebesko tijelo, "veće od Empajer stejt bildinga", proći pored naše planete.

U međuvremenu je objavljeno i da će se još jedan ogroman asteroid, nazvan OU1, približiti Zemlji 28. avgusta, na udaljenosti od samo 0.00687 astronomskih jedinica (više od milion kilometara), otkrili su naučnici iz NASA Laboratorija za mlazni pogon.

Procjenjuje se da će se asteroid širine oko 150 metara kretati prema našoj planeti brzinom od 13 kilometara na čas.

Taj asteroid je uvršten u Apolo grupu, koju čine potencijalno opasni asteroidi. Pod potencijalno opasnim se smatraju sva nebeska tela sa minimalnom udaljenošću presjeka orbite od 0,05 astronomskih jedinica i apsolutnom magnitudom od 22,0 ili manjom.

Asteroid koji se približava Zemlji veličine je Velike piramide u Gizi, prenosi Dejli star.

Pre samo nekoliko nedjelja, asteroid nazvan OK 2019, slične veličine, protutnjao je na samo petini udaljenosti od Mjeseca.

Vjeruje se da je ogroman asteroid, koji je uočen tek kad je dodirnuo Zemljinu orbitu, imao snagu atomske bombe koja je u stanju da sravni grad.

(Vijesti.ba / NN)

Komentari - Ukupno %

NAPOMENA - Portal Vijesti.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Vijesti.ba!
1000 karaktera preostalo