5°C
Mostar 11°C
Tuzla 8°C
Banja Luka 5°C
Bihać 2°C

03.03.2022 / 17:44 Magazin - Godina jubileja

Klas slavi 120. godina postojanja i 50. rođendan Zlatnog pudera

Klas slavi 120. godina postojanja i 50. rođendan Zlatnog pudera
Ova godina jedna je od najznačajnijih za lidera bh. prehrambene industrije, kompaniju Klas.

Dugogodišnje povjerenje potrošača i društvene zajednice koje traje 120 godina postojanja ove kompanije, slave pod motom "Ljubav koja traje, zlata vrijedi", jer i njihov najpoznatiji brend, Zlatni puder proslavlja svoj 50. rođendan.

Brend Zlatni puder, kroz godine postojanja, prepoznat je kao najčešći izbor svih onih koji cijene kvalitet. Brašno rađeno od najkvalitetnijeg dijela zrna pšenice, ima posebno mjesto u domovima svih potrošača u Bosni i Hercegovini ali i šire.

"Ljubav pokreće svijet, a svijet pokreće ljubav. Tako i Klas kompaniju već 120 godina pokreće ljubav ka pripremi najboljih proizvoda i očuvanju bogatstva recepata naše kuhinje. U Klas proizvode utkana je bosanskohercegovačka tradicija. Uz naše proizvode odrastale su, a i dalje stasavaju nove generacije jer smo neraskidivo povezani sa našim potrošačima", ističe Madžid Avdagić, direktor kompanije Klas.

Istina je da je teško zamisliti pripremu hrane najbogatijih okusa i mirisa bez Klas brašna, tjestenine, pita, somuna ili jufke. Ovi proizvodi godinama su sastavni dio trpeza domaćinstava u cijeloj Bosni i Hercegovini ali i u zemljama regije i svijetu. Klasovi proizvodi postali su sinonim za BiH i najčešći su izbor prilikom kupovine poklona za one kojima želimo predstaviti našu domovinu.

"Poznato je kako je kvalitet naših brendova; Klas brašna, kolača, tjestenina, jufke, hljeba, koditorskih proizvoda prepoznat i više puta nagrađivan mnogobrojnim priznanjima u Bosni i Hercegovini i inostranstvu. Zato su naša najveća snaga uvijek bili uposlenici, koji su nesebično dijelili svoje znanje i ulagali u kreiranje Klas proizvoda. Tu su i naši potrošači s kojima skupa slavimo ovaj bitan jubilej uz želju da kroz njihove domove mirišu naši proizvodi još mnogo godina", navodi Avdagić.

Iz ove kompanije ističu kako povjerenje potrošača, kupaca i društvene zajednice koje su godinama gradili, smatraju svojim najvećim uspjehom. Primjenom savremenih tehnologija u proizvodnji i ulaganjima u inovacije, Klas je danas moderna kompanija spremna za najveće izazove i novih 120 godina.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo