Novoimenovani v. d. direktora JP Autoceste FBiH Denis Lasić optimistično je najavio da će se kompletna izgradnja koridora kroz BiH završiti do kraja 2028. godine.
Ovakvih najava bh. građani su se proteklih godina naslušali. Neizgrađene dionice daju puno pravo za sumnju u velika obećanja. Koridor 5c, kao uostalom i brze ceste, mogli bi se bez problema ironično nazvati 'Put probijenih rokova'.
Navesti ćemo tri primjera.
Most Počitelj na Koridoru 5c
Ugovoreni rok za završetak radova bio je 14. mart prošle godine pa je produžen do 5. septembra 2022.. Već smo u 2023. godini i veliko je pitanje da li će biti završen i do septembra ove godine.
Most Počitelj
Sarajevska zaobilaznica
Nedavno smo na Vijesti.ba pisali i o ogromnom kašnjenju u izgradnji posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice od Vlakova do Mostarskog raskršća. 1,5 kilometar trebao se graditi 14 mjeseci, a sada će skoro punih 30 mjeseci da radovi nisu završeni.
Zaobilaznica
Tunel Hranjen
Realizacija izgradnje projekta brze ceste Sarajevo – Goražde započela je krajem septembra 2018. godine potpisivanjem ugovora o probijanju glavne i servisne cijevi i izrade primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen između JP Autoceste FBiH i kompanije Euroasfalt.
Tunel Hranjen
Radovi su počeli 1. marta 2019. godine, a svečano puštanje u promet planirano je za početak 2022. godine. Rok je već probijen za skoro godinu i po, pa se ni investitor više ne usudi prognozirati eventualni završetak radova.
Iz navedenih primjera jasno je zašto je teško povjerovati u najave da će se za 5 godina izgraditi skoro polovina autoputa, za čiju je prvu polovinu trebalo više od 20 godina. Uz to, druga polovina autoputa podrazumijeva dionice korz hercegovački krš.
(Vijesti.ba)