"Razvili su električne automobile jako brzo i u velikim razmjerima. I sad ih izvoze. Nisu prisutni u SAD-u, ali će, po nama, u određenom trenu doći. Moramo biti spremni i spremamo se", rekao je lider američkog automobilskog diva.
U februaru je Ford najavio da će uložiti 3.5 milijardi dolara u gradnju tvornice baterija za električna vozila u Michiganu u sklopu ugovora koji uključuje korištenje tehnologije kineske kompanije za proizvodnju baterija CATL.
Bill Ford, praunuk osnivača kompanije Henryja Forda, rekao je da će tvornica baterija u Michiganu pružiti priliku Fordovim inženjerima da uče o tehnologiji i potom je sami koriste.
"Taj je pogon u potpunom vlasništvu Forda. Oni će biti naši zaposlenici, a mi ćemo samo imati licencu za tehnologiju, to je sve", kazao je.
U maju je izvršni direktor Forda Jim Farley rekao da su im kineski proizvođači električnih vozila glavni konkurenti, dodavši da Fordu trebaju prepoznatljivo brendiranje ili niži troškovi kako bi nadmašio kinesku konkurenciju.
"Mislim da su naši glavni konkurenti Kinezi, a ne General Motors ili Toyota. Kinezi će biti sila", rekao je Farley.
(Vijesti.ba / Hina)