Rođen u Udinama 1933. godine, pridružio se Mercedesovom dizajnerskom centru 1958. godine, nakon rada u Ghiji i Pininfarini. Ostao je u Štutgartu do 1999. godine, do penzionisanja, gdje je od 1975. bio šef dizajna Mercedesa, dajući život nekim od najpoznatijih modela kompanije.
Među Saccovim ranim radovima, možda najvažniji se tiče Mercedesa SL “Pagoda” 113 iz ranih 1960-ih, kao i Mercedesa 600.
Velika prekretnica nastaje 1975. imenovanjem Sacca za šefa Mercedesovog dizajna, ulogu koju će Bruno obavljati do 1999. Među najvažnijim radovima ne možemo, a da ne pomenemo prije svega Mercedes G-klase, kultno terensko vozilo rođeno 1979. Međutim, Mercedes 190 iz 1982. godine (proizveden u skoro 1,9 miliona jedinica), učinio je Sacca najponosnijim. "Baby Mercedes" je kasnije postao C-klasa. Tu je i Mercedes A-klasa iz 1997. godine, sa pogonom na prednje točkove i teškim startom zbog neuspjeha los testa.
Mercedes SLK i CLK su također rođeni pod Brunovim rukovodstvom, kao i Mercedes E-klase iz 1996. (serija W 210).
(Vijesti.ba)