23.10.2024 / 10:58 Ekonomija - Banjaluka

Šulić zadovoljan kampanjom 'Društveno odgovorni', prodaja porasla za 60 odsto

Šulić zadovoljan kampanjom 'Društveno odgovorni', prodaja porasla za 60 odsto
Foto: FENA

Kupovina proizvoda koji su sniženi u kampanji "Društveno odgovorni“ porasla je za 60 odsto u odnosu na period prije početka kampanje - izjavio je danas ministar trgovine i turizma RS Denis Šulić.

Šulić je na pres-konferenciji predstavio efekte kampanje "Društveno odgovorni“ koja je pokrenuta u avgustu i koja će, kako je rekao, trajati i dalje.

- Navešću konkretan primjer. U jednom marketu su snizili cijenu jestivog ulja čija prodaja je, po analitici tog marketa, u mjesecu kampanje iznosila 33.000 litara. Prije kampanje je prosječna prodaja iznosila oko 11.000 litara. To nam govori da su građani prepoznali ovu kampanju i da su birali gdje će šta kupovati - ilustrovao je Šulić.

On je podsjetio da u kampanji učestvuju trgovci i domaći proizvođači, a da je dogovoreno da svaki market ima druge artikle koji su sniženi. Sada je, kako je rekao Šulić, više od 500 artikala sniženo, a dominiraju prehrambeni proizvodi.

Kapmanja je počela sa, kako je dodao, 7-8 marketa, a sada ih 19.

- Naš cilj je da građani koji su u stanju socijalne potrebe mogu u nekoliko različitih marketa da zaokruže neophodnu kupovinu po nižim cjenama - rekao je Šulić.

On je dodao da podaci Zavoda za statistiku RS pokazuju da inflacija stagnira, ali da se bilježe poskupljenja proizvoda čija cijena se formira na berzi.

- Tako imamo rast cijena čokalade za kuhanje zbog rasta cijene kakaoa, te kafe. Poskupljenja su svugdje, ne samo kod nas. Nažalost, na to ne možemo da utičemo - zaključio je Šulić.


(Vijesti.ba / FENA)

Izdvajamo