Sankcije uvedene Rusiji zbog agresije na Ukrajinu i dalje predstavljaju veliki problem za normalno odvijanje avio-saobraćaja u ovoj zemlji.
Ruskim avio-kompanijama nedostaju avioni za obavljanje domaćih letova, kao i rezervni dijelovi i motori.
Sada Rusija pokušava da to nadoknadi mogućim dogovorom sa avio-kompanijama iz Katara i Kuvajta, prenosi Avio Press.
Kuvajt nije odbio saradnju i trenutno razmatra mogućnosti sa Kuwait Airways-om i Jazeera Airways-om, dok iz Katara ne dolaze tako dobre vijesti za Rusiju, jer su iz ove zemlje saopštili da Qatar Airways trenutno ima premalo aviona.
Nešto ranije su ponudu iz Rusije odbile i avio-kompanije Air Astana i Scat.
Podsjetimo, Sergej Čemezov, šef državne tehnološke i odbrambene kompanije Rostec, nedavno je rekao da očekuje da će se broj zapadnih aviona u floti ruskih avio-kompanija značajno smanjiti u narednih šest godina i da Rusija ubrzano radi na povećanju domaće proizvodnje aviona.
Prema podacima Rosaviacije, 469 mlaznjaka na kratkim i srednjim udaljenostima iz Airbusa i Boeinga navodno je bilo u upotrebi u Rusiji krajem 2023. godine.
(Vijesti.ba)