Pilot aviokompanije Garrett otkrio je detalje o zaradi za posao koji nosi ogromnu odgovornost.
Postoje poslovi za koje se s pravom očekuje da su dobro plaćeni s obzirom na nivo odgovornosti i truda. Jedan od tih poslova svakako je posao pilota, gdje svakodnevno mnogi životi zavise od njihove preciznosti i stručnosti.
Garrett, pilot aviokompanije i kreator sadržaja na YouTube kanalu "flywithgarrett", podijelio je u videu informacije o zaradi po satu letenja, kao i o letovima koji su mu donijeli najveće prihode. Prema njegovim riječima, satnica mu iznosi 213,87 dolara, što zvuči odlično, ali je objasnio kako ovo izgleda kada se uzme u obzir ukupno vrijeme provedeno van baze.
Piloti ne samo da moraju obaviti letove, već često imaju dodatne obaveze i čekanja između letova. Garrett je kao primjer naveo rutu od aerodroma LaGuardia u New Yorku do međunarodnog aerodroma Dallas Fort Worth u Teksasu, a zatim povratni let. Za taj zadatak zaradio je ukupno 1.556 dolara.
Ova ruta mu je bila omiljena jer mu je omogućavala povratak u toku jednog dana. Za nešto više od sedam sati letenja i ukupno devet sati van baze, smatrao je da je uspio efikasno iskoristiti svoje vrijeme.
Međutim, nije svaki let jednako isplativ. Na primjer, let od aerodroma JFK u New Yorku do Phoenixa u Arizoni često zahtijeva 24-satno presjedanje. Iako je samo vrijeme provedeno u zraku oko 10 sati, ukupno vrijeme van baze može biti i do 40 sati, što znatno utiče na isplativost.
Garrett je naglasio da piloti mogu zaraditi znatno više ukoliko se unaprijede u kapetane ili odaberu duže rute u određeno doba godine. Kao primjer, naveo je let između Phoenixa i JFK-a, na kojem je zaradio čak 5.500 dolara, zahvaljujući kombinaciji dužine leta i dodatnih pogodnosti.
Ova priča pruža uvid u izazove i mogućnosti koje nosi pilotska karijera, ali i pokazuje kako finansijski aspekt zavisi od više faktora.
(Vijesti.ba)