Prošla godina bila je rekordna za kupovinu na internetu u Srbiji, sa 225.000 kupovina dnevno, pokazuju podaci Narodne banke Srbije.
Pažnju kupaca najviše privlače odjeća i obuća poznatih modnih brendova.
Nedavno je objavljeno i prvo nacionalno istraživanje tržišta elektronske trgovine u našoj zemlji.
Više od 82 miliona narudžbina i potrošenih 162 milijarde dinara - rezultat je kupovine na internetu građana Srbije prošle godine. Brojevi su veliki, ali i dalje ispod evropskog prosjeka.
Prednost se daje domaćim online prodavcima, najvažnije su cijene, a najčešći kupci su žene - to je ukratko foto-robot kupca u Srbiji.
Zahtjevima kupaca prilagođavaju se prodavci.
"Glavni trendovi iz Evrope dolaze i kod nas. Konkretno mislim na pojavu Market Placea, Pure Playersa kao modela poslovanja, kada firma ima samo internet prodavnicu, dakle nema fizičku prodavnicu. I jedan novi model poslovanja koji se zove 'Fulfillment', odnosno logistička podrška e-komercima" kaže Ivan Tanasković, direktor "E-komerc asocijacije Srbije".
(Vijesti.ba)