U pitanju je značajan pad profita sa 418 miliona funti, koliko je zabilježeno u prethodnoj fiskalnoj godini, ali rezultati sugerišu da program oporavka poslovanja pod novim izvršnim direktorom Joshua Schulmanom napreduje brže nego što su tržišta predviđala, prenosi portal BoF.
U drugoj polovini fiskalne godine došlo je do oporavka, sa profitom od 67 miliona funti koji je nadoknadio gubitak od 41 milion funti u prvoj polovini.
Pozitivan prijem kampanje"London in Love" - zvijezdani omaž britanskim romantičnim komedijama sa sloganom "Uvijek je vrijeme za Burberry" - sugeriše da preusmjeravanje marketinških poruka ima odjek kod kupaca.
Kompanija je najavila mjere kojima želi da uštedi 24 miliona funti u tekućoj fiskalnoj godini i dodatnih 60 miliona funti do fiskalne 2027. godine, što podrazumijeva da će otpustiti oko 1.700 zaposlenih širom svijeta.
"Burberry" se pozicionira za povratak održivom, profitabilnom rastu, a Schulman je optimista povodom razvoja brenda i očekuje da će se poslovanje dodatno poboljšati u narednom periodu.
Kako pokazuju podaci sa berzi, akcije "Burberryja" su nakon objave godišnjih rezultata poslovanja porasle za 9,22 posto, prenosi Tanjug.
(Vijesti.ba)