02.07.2025 / 20:00 BiH - Realizacija izostala

Prošao rok za Prenj: Gdje je Lasićev građevinski bum!?

Prošao rok za Prenj: Gdje je Lasićev građevinski bum!?

“Ova godina će biti izrazito građevinski bum što se tiče Federacije BiH”.

Ovo je početkom februare ove godine za magazin Mreža FTV-a izjavio direktor Autocesta FBiH Denis Lasić. Nešto ranije, tačnije 12. Decembra je za Dnevnik RTV HB rekao da će ugovori za tunel Prenj biti potpisani na proljeće ove godine.

“Mi ćemo u prvom, odnosno drugom kvartalu maksimalno potpisati i da krenu ti radovi”, rekao je Lasić u decembru.

Prvi i drugi kvartal su već prošli, a ugovora i redova nema. Lasić je već ranije navikao javnost na obmane po pitanju tunela Prenj.

Prvo je 2022. godine, kao tadašnji ministar saobraćaja i komunikacija FBIH najavio kako će ugovor za tunel Prenj biti potpisan na proljeće 2023. godine. Potom je 2024. godine najavio da će se Prenj ugovoriti i da će početi radove krajem te godine.

Naša je neka procjena deseti, jedanaesti mjesec ove godine da ćemo sigurno potpisati ugovor za tunel Prenj. Vrlo ozbiljno smo prionuli tom procesu”, rekao je tada Lasić.

Kako se 2024. godina bližila kraju, bilo je vrijeme za nove rokove, pa je Lasić najavio već pomenuti prvi ili drugi kvartal ove godine.

Za to vrijeme intenzivirani su radovi na jugu zemlje, gdje interes da gradi ima HDZ BIH. Moderni putevi u Federaciji trenutno su rezervisani samo za zapadnu Hercegovinu i krajeve koje većinski naseljavaju Hrvati, odnosno spojeve tih krajeva sa Hrvatskom. To otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi.

Nedavno su Autoceste Federacije BiH dodijelile posao izgradnje dijela brze ceste Mostar – Polog – Široki Brijeg – granica sa Hrvatskom, odnosno dionice Polog – Granica HR, kompanijama iz Širokog Brijega i Posušja. Riječ je o kompanijama Hering i KTM-Brina, koje su za gradnju 5,5 kilometara dobile ugovor vrijedan 55 miliona maraka, što znači da je gradnja jednog kilometra saobraćajnice košta 10 miliona KM.

(Vijesti.ba)

Izdvajamo