Kering, njihova francuska matična kompanija, potvrdila je napad u saopćenju, ne navodeći konkretno pogođene brendove.
Kompanija je saopćila da je u junu otkrila da je „neovlaštena treća strana imala privremeni pristup njihovim sistemima i da je pristupila ograničenom broju podataka kupaca iz nekih njihovih kuća“.
Napad je, čini se, dio šireg fenomena koji je ove godine pogodio luksuzne brendove i maloprodajne trgovine. Napadnuti su bili i Richemontov Cartier te neki LVMH-ovi brendovi.
Curenje podataka 419.000 kupaca
Agencija za zaštitu privatnosti iz Hong Konga objavila je u julu da istražuje curenje podataka 419.000 kupaca LVMH-ova Louis Vuittona. Ukradeni podaci uključuju imena, e-mail adrese, brojeve telefona, adrese i ukupne iznose potrošene u trgovinama, prenosi BBC.
Kering je istaknuo da finansijski podaci, poput brojeva kreditnih kartica i bankovnih računa, nisu ukradeni.
Hakeri, koji su se identificirali kao „Shiny Hunters“, za BBC tvrde da su podaci povezani s 7,4 miliona jedinstvenih e-mail adresa. Kering je objavio da su brendovi odmah obavijestili nadležne vlasti i kupce u skladu s lokalnim propisima. Kompanija nije komentirala koje su zemlje pogođene napadom.
(Vijesti.ba)