U nesreći je poginulo svih pet osoba, uključujući izvršnog direktora OceanGatea Stocktona Rusha, koji je i sam upravljao plovilom tokom kobnog zarona.
Prema nalazima NTSB-a, inžinjerski proces iza konstrukcije Titana bio je "neadekvatan", što je rezultiralo strukturnim greškama zbog kojih podmornica nije ispunjavala osnovne standarde čvrstoće i izdržljivosti, prenosi 24sata.hr.
Izvještaj navodi da kompanija nije provela odgovarajuća ispitivanja, pa nije znala stvarnu granicu izdržljivosti plovila. Također, Titan je već bio oštećen i trebao je biti povučen iz upotrebe prije posljednjeg zarona.
Titan je nestao u sjevernom Atlantiku, dok je pokušavao zaroniti do olupine slavnog Titanica, koja se nalazi oko 600 kilometara od obale kanadske pokrajine Newfoundland i Labradora.
Američka obalna straža već je u augustu objavila oštru analizu koja je zaključila da je tragedija bila "potpuno sprječiva", optuživši OceanGate za "kritično pogrešne sigurnosne prakse".
Na brodu su uz Rusha bili i poznati francuski istraživač dubokog mora Paul-Henri Nargeolet, britanski poduzetnik Hamish Harding te pakistanski milijarder Shahzada Dawood i njegov 19-godišnji sin Suleman.
Svaki putnik je za sudjelovanje u ekspediciji platio 250.000 dolara (419.512 KM).
(Vijesti.ba)