
U Domu mladih Sarajevo u nedjelju, 9. novembra, od 11 sati, biće održano jedanaesto izdanje Orea Art Marketa, najvećeg regionalnog okupljanja dizajnera, umjetnika i kreativaca koje promoviše društveno odgovornu i održivu kreativnu ekonomiju.
Tokom proteklih šest godina, Orea Art Market prerastao je okvire običnog događaja.
Postao je simbol duštvene odgovornosti, kreativnosti, zajedništva i odgovornog stvaranja.
Kroz deset izdanja, više od 200 izlagača iz Bosne i Hercegovine i regiona predstavilo je svoje priče utkane u unikatne komade nakita, keramike, torbi, ilustracija i odjeće, dok je više od 15.000 posjetilaca pronašlo inspiraciju, podržalo domaće i regionalne kreatore i ponijelo kući komade s dušom.
Orea Art Market danas okuplja široku zajednicu koja raste iz godine u godinu. Nakon što su prijave otvorene i za regionalne izlagače, interesovanje je premašilo sva očekivanja, što potvrđuje da Orea nije samo tržište, već zajednica ljudi koji vjeruju u održivu ljepotu i snagu rukotvorina.
U srcu svega ostaje ista ideja: stvoriti prostor u kojem se vrijednosti stvaranja, saradnje i solidarnosti isprepliću, jer svaka ruka koja stvara, svaka priča koja se ispriča i svaki osmijeh koji se razmijeni, čine Orea Art Market onim što jeste.
Zajednicom koja spaja, stvara, inspiriše i daje.
Ovogodišnji Orea Art Market okupiće 44 izlagača iz Bosne i Hercegovine i regiona, koji će predstaviti proizvode iz oblasti dizajna, umjetnosti, prirodne kozmetike i mode, udruženih oko velikog i važnog zajedničkog cilja - prikupljanje sredstava za rad Roditeljske kuće Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka".
Sav prihod od prodaje ulaznica i dio prihoda od prodaje proizvoda biće doniran Roditeljskoj kući, a do sada je zahvaljujući ovom događaju i njegovim posjetiocima prikupljeno više od 94.000 KM za ovu plemenitu svrhu.
Kao i svake godine do sada, jesenski Orea Art Market donosi niz pogodnosti, poklona, nagrada, sadržaja i aktivnosti zahvaljujući partnerima koji dijele iste vrijednosti: kreativnost, održivost i društvenu odgovornost.
Ulaznice se mogu kupiti online putem Fiesta Lama platforme ili neposredno prije događaja po simboličnoj cijeni od dvije KM, a sav prihod ide Roditeljskoj kući Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka".
(Vijesti.ba / FENA)