
Prihod grupe iznosio je u razdoblju od jula do septembra 32,3 milijarde eura i zadržao se na nivou istog razdoblja 2024. godine.
U prethodna tri mjeseca bio je pao na godišnjem nivou za 8,2 posto.
Neto dobit iznosila je pak u trećem tromjesečju 1,69 milijardi eura i bila je otprilike tri puta veća nego u istom prošlogodišnjem razdoblju koje su obilježili problemi sa sistemom kočenja.
Grupa je u trećem tromjesečju kupcima isporučila 588.140 vozila, za 8,7 posto više nego u istom razdoblju 2024. U drugom tromjesečju prodaja im se bila zadržala na nivou proljeća prošle godine.
U razdoblju od januara do septembra prihod grupe smanjen je za 5,6 posto, na otprilike milijardu eura.
I stavka neto dobiti pokazuje pad, za 6,8 posto, na 5,7 milijardi eura.
Isporuke su u razdoblju od januara do septembr porasle za 2,4 posto, na 1,79 miliona vozila, prenosi Hina.
I luksuzni brend muku muči s konkurencijom na kineskom tržištu i s novim američkim carinama pa je u oktobru neznatno snizio procjenu godišnjih rezultata za cijelu 2025. godinu.
Njemački ekonomist i ekspert za autoindustriju Ferdinand Dudenhöffer istakao je da bi BMW trebao poboljšati rezultate na kineskom tržištu kako bi zadržao vodeću poziciju, ukazujući na primjere Audija i Volkswagena koji planiraju proizvoditi modele u Kini, osmišljene upravo za najveće svjetsko tržište automobila.
(Vijesti.ba)