Predstavnicima medija obratili su se Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, Goran Cerovina, potpredsjednik za Adria tržišta, Nenad Miščević, potpredsjednik za tržište Srbije, Sonja Todorova, potpredsjednica za poslovanje Neltovih brendova, i Bojana Mucić, izvršna direktorica ljudskih resursa Nelt Grupe.
„Uprkos eksternim izazovima, na nivou Grupe ostvarili smo konsolidovani rast prihoda od 9% u odnosu na 2024. U skladu sa strategijom „Uspon 2030“ posvećeni smo našoj viziji i misiji – da kreiramo efikasan i održiv ekosistem koji povezuje ljude i brendove kroz izvrsnost u distribuciji, pouzdanu logistiku i ekspertizu u upravljanju brendovima,” istakao je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe.
Investicije u infrastrukturu i digitalizaciju
U okviru strategije „Uspon 2030“ ove godine realizovano je oko 30 miliona eura investicija u proširenje i modernizaciju skladišne i logističke infrastrukture, podizanje proizvodnih kapaciteta i digitalnu transformaciju ključnih procesa. U Albaniji i Bosni i Hercegovini otvorena su nova, savremena skladišta, dok je u Zambiji započeta izgradnja novog poslovno-distributivnog centra. U Baby Food Factory instalirane su nove proizvodne linije, što omogućava povećanje kapaciteta i dalji razvoj portfolija.
Sve poslovne jedinice Grupe bilježe rast prihoda
• Nelt Adria (u okviru koje posluje i Nelt d.o.o. u Bosni i Hercegovini): rast prihoda od 16%, na više od 400 miliona eura
• Nelt Srbija: rast prihoda od 7%, na više od milijardu eura
• Nelt Afrika: rast prihoda od 11%, na 60 miliona eura
Rezultat je ostvaren zahvaljujući jačanju portfolija, novim principalima i logističkim partnerima, među kojima su JTI (Albanija), Beiersdorf (Zambija), Mondelez (Angola), Revlon (Srbija), Bambi (Sjeverna Makedonija) i drugi.
Liderstvo brendova u ključnim kategorijama
Kompanije Baby Food Factory, Neoplanta i Chips Way zabilježili su kumulativni rast prihoda od 7% u odnosu na prošlu godinu, kao i rast tržišnog učešća, čime su dodatno učvrstili liderske pozicije u kategorijama u kojima posluju. Inovacije u portfoliju, investicije u tehnologiju i snažno upravljanje brendovima ostaju strateški oslonci razvoja Nelt Grupe, uz planirano dalje proširenje kapaciteta i ulazak u nove kategorije.
Ulaganje u ljude: šest miliona eura u povećanje zarada
Nelt Grupa je u 2025. godini uložila šest miliona eura u povećanje zarada, 1,5 miliona eura u benefite za zaposlene, dok je više od 5.500 sati posvećeno razvoju liderstva i unapređenju kompetencija.
Kroz inovativne digitalne platforme kao što su SAP SuccessFactors i InfoNelt, zaposleni imaju jednostavniji pristup informacijama, efikasnije procese i bržu internu komunikaciju, čime se pozitivno utiče na motivaciju zaposlenih.
(Vijesti.ba)