Saudijska Arabija će do 2026. godine dozvoliti alkohol u 600 turističkih zona, što predstavlja značajnu promjenu u politici ove zemlje.
Ova odluka omogućit će prodaju i konzumaciju vina i piva u petozvjezdanim hotelima, luksuznim resortima i licenciranim turističkim objektima, dok će na javnim površinama, u privatnim domovima i maloprodaji i dalje biti zabrana.
Ovaj selektivni pristup odražava nastojanje Saudijske Arabije da privuče međunarodne turiste, a istovremeno sačuva islamski kulturni identitet. Dozvoljena su samo vino i pivo, dok su žestoka alkoholna pića i dalje zabranjena.
Ova promjena dio je šire strategije „Vizija 2030.“ koja ima za cilj diversifikaciju ekonomije i smanjenje zavisnosti od nafte, jačajući turizam, zabavu i međunarodne investicije. Posebno je povezana sa pripremama za Svjetsko prvenstvo FIFA 2034, čiji je domaćin Saudijska Arabija, kada se očekuje dolazak velikog broja stranih gostiju naviknutih na pristup alkoholu u turističkim zonama.
Saudijska vlada je već u kontaktu s međunarodnim hotelskim lancima i organizatorima događaja, prilagođavajući ponudu turistima. Zemlja je u posljednjih nekoliko godina pokazala želju za otvaranjem prema svijetu kroz turističke kampanje, olakšane vize i organizaciju velikih događaja poput revije kupaćih kostima.
Očekuje se da će implementacija ove politike do 2026. godine biti pažljivo praćena, jer Saudijska Arabija balansira između modernizacije turističkog sektora i očuvanja svojih kulturnih vrijednosti.
(Vijesti.ba)