Poznati proizvođač deterdženta Tide, pelena Pampers i papirnih ubrusa Bounty imao je oko 108.000 zaposlenih zaključno sa junom prošle godine.
Na konferenciji u Parizu, čelnici P&G-a saopštili su i da planiraju smanjenje broja proizvoda u svom portfoliju, što podrazumijeva povlačenje iz određenih kategorija i prodaju manjih brendova na pojedinim tržištima. Detalji ovih planova još nijesu objavljeni.
P&G je u aprilu izvijestio o padu kvartalne prodaje i snizio svoju godišnju prognozu prihoda, navodeći kao razloge neizvjesno ponašanje potrošača i nestabilno geopolitičko okruženje. Kako bi ublažila efekat carina, kompanija je tada najavila moguće mjere kao što su smanjenje troškova, promjena sastava proizvoda i povećanje cijena.
Kompanija takođe vodi borbu za tržišni udio u uslovima kada potrošači širom svijeta štede i pažljivije kupuju. P&G ističe da otpuštanja nisu motivisana isključivo smanjenjem troškova, već su dio šire reorganizacije poslovanja, kojom se želi pojednostaviti radna struktura i uvesti manji timovi sa širim odgovornostima.
Tokom prethodne decenije, P&G je već smanjio broj kategorija u kojima posluje, fokusirajući se na najjače brendove za svakodnevnu upotrebu. Tako je prošle godine, između ostalog, prodao brend Vidal Sassoon u Kini, dok je u Evropi i Latinskoj Americi već izašao iz pojedinih manjih brendova, prenosi Investitor.
(Vijesti.ba)