H&M, osnovan 1947. godine u Švedskoj, oduvijek je bio poznat po svojoj filozofiji – stil ne mora biti skup. Ovaj pristup čini ga omiljenim širom svijeta, pa ne čudi što su Sarajlije s nestrpljenjem čekale otvaranje prve trgovine. Prostrana prodavnica na 1.577 kvadrata prostire se na dva sprata i nudi bogat asortiman, podijeljen u ženski, muški i dječiji odjel.
Trgovina je dizajnirana po najnovijem konceptu H&M-a. Otvoren i funkcionalan prostor kupcima olakšava potragu za savršenim komadima. Prostor je jasno podijeljen i pregledan.
Širok asortiman za sve uzraste
Ženski odjel donosi kolekciju koja prati najnovije trendove. Bijele oversized košulje, lepršave haljinice, elegantne torbe i obuća, samo su neki od odijevnih komada koje možete pronaći na policama.
Muški odjel nudi sve od osnovnih komada garderobe do modernih, sezonskih dodataka za one koji žele izaći iz okvira. Raspon boja i tkanina zadovoljit će svakog muškarca, bez obzira na stil.
Majice od 20 KM, košulje i haljine od 40 KM, dok se jakne i kaputi kreću od 100 KM.
Modni dodaci poput torbi i nakita dostupni su već od 15-20 KM, a obuća počinje od 50 KM. Redovna sniženja već su u toku.
Važan korak za sarajevsku modnu scenu
Dolazak H&M-a u Sarajevo nije samo još jedno otvaranje trgovine, to je dokaz da se glavni grad BiH sve više povezuje s globalnim modnim trendovima.
Prvi kupci, koji su strpljivo čekali u redu, požurili su da istraže atraktivnu ponudu. Red kupaca protezao se cijelim hodnikom na trećem spratu sprata SCC-a.
Nakon ulaska u H&M posjetitelji nisu krili svoje oduševljenje novootvorenom trgovinom.
H&M crveni kiosk ispred SCC-a, također je bio prava poslastica za sve koji su željeli osjetiti atmosferu brenda odmah po dolasku. Pristupačne cijene, kvalitet i moderni dizajn čine ovaj brend atraktivnim za sve generacije.
Za Sarajevo, H&M je više od trgovine, to je novo poglavlje u svijetu bosanskohercegovačke modne scene.
(Vijesti.ba)