
Prema rasporedu koji će se primjenjivati od 29. marta 2026. godine, Lufthansa više neće letjeti između Frankfurta i Toulousea ni između Münchena i Tallinna. Najavili su i otkazivanje letova između Münchena i Ovieda.
Lufthansa će nuditi i manje domaćih letova do glavnih čvorišta u Münchenu i Frankfurtu, napominjući da će zbog visokih poreza i drugih naknada ukinuti oko 50 linija. Grupa u cjelini trebala bi u idućoj godini nuditi 14 hiljada letova sedmično na 330 odredišta u stotinjak zemalja.
Uz istoimenog prijevoznika, grupa uključuje i Brussels Airlines, Austrian Airlines i SWISS.
Šef kadrovske službe Lufthanse potvrdio je prošle sedmice da preispituju plan o novim domaćim vezama s čvorištima u Frankfurtu i Münchenu jer bi poslovale s gubitkom, pozivajući vladu u Berlinu da se zauzme za poštenu konkurenciju na evropskom nivou i da uvaži stratešku važnost vazduhoplovstva u globalnoj konkurenciji.
Sektor se žali na državne poreze koji su se, kako tvrde, udvostručili od 2019. godine, podigavši znatno cijene karata i prigušivši potražnju.
"Njemačka je bolesnik Evrope kada je u pitanju vazduhoplovstvo", rekao je na prošlosedmičnom skupu na aerodromu u Frankfurtu lider udruženja avionskih kompanija (BDF) Peter Gerber i izvršni direktor avionske kompanije Condor.
"Berlin bi za početak trebao povući odluku o povećanju avionskog poreza", smatra Gerber. Požalio se i na visoke naknade za kontrolu zračnog saobraćaja, poručivši da bi mogle biti snižene za 30 posto ako država preuzme troškove kontrole leta vojnih aviona.
(Vijesti.ba)