
U saopćenju UIO ponovo je istaknuto da je blokada usvajanja pravilnika isključiva odgovornost člana UO Zijada Krnjića, koji je i na današnjoj vanrednoj sjednici u Sarajevu glasao protiv, bez dodatnih primjedbi na sam dokument.
"Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji u UIO nije usvojen ni na današnjoj vanrednoj sjednici Upravnog odbora, koja je održana u Sarajevu, jer je protiv glasao Zijad Кrnjić, član UO kojeg imenuje Vlada FBiH, iako nije imao nikakav komentar na pravilnik. Za izmjene ovog pravilnika glasali su ministri finansija Zora Vidović i Toni Кraljević te ministar finansija i trezora BiH, dr Srđan Amidžić i Jelena Popović, član UO iz reda eksperata kojeg imenuje Vlada Republike Srpske", navedeno je.
Ovo je treći put da izmjene padaju, iako je novi GP Gradiška u potpunosti izgrađen i opremljen po evropskim standardima. Izostanak formalne izmjene pravilnika i dalje onemogućava njegov rad, zbog čega će – upozoravaju iz UIO – više od 4 miliona putnika i gotovo milion automobila godišnje nastaviti koristiti stari, preopterećeni prelaz.
Kontekst političkog zastoja već je poznat: Krnjić je ranije poručio da neće podržati Pravilnik dok se na dnevni red ne uvrsti i pitanje poravnanja po osnovu PDV-a, prema kojem bi RS Federaciji BiH trebala isplatiti oko 120 miliona KM. UIO, međutim, u današnjem saopćenju ne ulazi u taj dio, već naglasak stavlja isključivo na posljedice po građane.
(Vijesti.ba)