Ono što zahtijevaju je prestanak diskriminacije vozača u EU, finansijsko rasterećenje prevoznika povratom 50 posto akcize, 50 posto popusta na putarine i status izvoznika usluga, te ubrzanje rada graničnih prijelaza.
Prevoznici osnovne zamjereke imaju i na Pravilnike koje u Ministarstvu saobraćaja i komunikacija godinama kreiraju isti ljudi. Tvrocem svih pravilnika nazivaju Igora Pejića, sekretara Ministarstva koji je na toj poziciji od 2011. godine.
Kažu nam, nezvanično, da nekoliko pomoćnika vedri i oblači u ovom sektoru.
- Ministri se mijenjaju oni ostaju i diktiraju pravila, navode.
U ovom mandatu, kako saznajemo, tri su pomoćnika podnijela ostavke. Jedan od njih je, navodno, od prošle sedmice i Samir Džaferović.
Decenijama unazad, pomoćnici u ministarstvima imaju ključnu ulogu u kreiranju javnih politika koje oblikuju svakodnevni život građana. Iako se često nalaze u sjenci ministara, upravo oni, kao karijerni birokrati, pišu zakone i pravilnike, i utiču na strateške odluke te ostaju nevidljivi i zaštićeni. Njihov rad finansiraju poreski obveznici, a njihova odgovornost za greške gotovo da ne postoji.
Ovakav sistem, gdje moć postoji bez stvarne odgovornosti, otvara prostor za zloupotrebe, pa je definitivno vrijeme da se pažnja usmjeri i na one koji vuku konce iz pozadine.
(Vijesti.ba)