Također je dodao nekoliko novih opcija monetizacije kako bi pomogao kreatorima i preduzećima da efikasnije sarađuju.
Počevši sa YouTube Shortsom, Google implementira svoj generativni alat DeepMind Veo 3 Fast, koji može kreirati pozadine na kratkim klipovima sa zvukom.
To uključuje alate za kretanje i restiliziranje, dodavanje rekvizita u scenama, AI uređivanja koja pretvaraju sirovi snimak u draft videa i speech-to-song funkcionalnost koja pretvara dijalog u zvučni zapis.
YouTube također predstavlja alat za konverzaciju pod nazivom Ask Studio. Dizajniran je da pomogne kreatorima da optimizuju svoj tok rada, daju prijedloge, provode A/B testiranje za bolji angažman i omogućavaju automatsko sinhronizovanje.
Web stranica donosi i neka nova ažuriranja za live streaming i podcaste. Izbor alata će pomoći kreatorima da prodube angažman pratioca, prošire doseg do nove publike i poboljšaju monetizaciju.
Podcasteri će dobiti pomoć od umjetne inteligencije (AI) u rezanju kratkih videozapisa i isječaka iz cijelih epizoda, dok će Veo generisati prilagodljivi video iz audio fajla.
YouTube dodaje i nove opcije monetizacije, zbližavajući kreatore i kompanije. Kreatori će moći dodavati direktne linkove do web stranica brendova u kratke videozapise, dok će YouTube Shopping uskoro dosegnuti više tržišta i trgovaca.
AI će pomoći s označavanjem proizvoda radi lakše integracije.
Novi alati i funkcije će se postepeno uvoditi do kraja 2025. i početkom 2026. godine.
(Vijesti.ba)